POLAMK - Etusivu

Poliisiammattikorkeakoulu Polamk on Suomen ainoa poliisioppilaitos - poliisin koulutuksen, tutkimuksen ja kehittämisen osaaja. Kaikki uudet poliisit valmistuvat Polamkista Tampereelta. Oppilaitoksessa järjestetään myös jatko- ja täydennyskoulutusta. Valintapäätös. Hyväksilukeminen ja HOPS. Koulutus poliisihallinnon ulkopuolisille henkilöille. Vartijoiden voimankäytön kouluttajakoulutus. Tutkimus ja kehittäminen. Tietoa poliisin toimintaympäristöstä. Koulutus poliisihallinnon ulkopuolisille henkilöille.

OVERVIEW

This web page poliisiammattikorkeakoulu.fi currently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have researched twenty pages inside the domain poliisiammattikorkeakoulu.fi and found three websites referring to poliisiammattikorkeakoulu.fi. We were able to acquire four social communication sites acquired by this website.

POLIISIAMMATTIKORKEAKOULU.FI RANKINGS

This web page poliisiammattikorkeakoulu.fi has seen a fluctuation quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for poliisiammattikorkeakoulu.fi

Traffic ranking (by month) for poliisiammattikorkeakoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for poliisiammattikorkeakoulu.fi

Unipoli Tampere

Raquo; Talent Tampere - Linking Bright Business with Internationals. Raquo; Finnish Society and Culture lectures in Autumn 2015. Informative lecture serie for students at TAMK, TUT and UTA! The international degree programmes available at the higher education institutions produce future leaders in a variety of fields.

WHAT DOES POLIISIAMMATTIKORKEAKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of poliisiammattikorkeakoulu.fi Mobile Screenshot of poliisiammattikorkeakoulu.fi Tablet Screenshot of poliisiammattikorkeakoulu.fi

POLIISIAMMATTIKORKEAKOULU.FI HOST

Our web crawlers observed that a lone page on poliisiammattikorkeakoulu.fi took zero milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so our parsers consider poliisiammattikorkeakoulu.fi not secure.
0 seconds
185.74.172.1

I caught that this website is operating the Microsoft-IIS/8.5 server.

POLAMK - Etusivu

DESCRIPTION

CONTENT

This web page poliisiammattikorkeakoulu.fi had the following on the web site, "Poliisiammattikorkeakoulu Polamk on Suomen ainoa poliisioppilaitos - poliisin koulutuksen, tutkimuksen ja kehittämisen osaaja." Our analyzers saw that the webpage said " Kaikki uudet poliisit valmistuvat Polamkista Tampereelta." The Website also said " Oppilaitoksessa järjestetään myös jatko- ja täydennyskoulutusta."

SUBSEQUENT DOMAINS

Helsingin Poliisilaulajat - Tervetuloa Suomen turvallisimman kuoron kotisivuille

Tervetuloa Suomen turvallisimman kuoron kotisivuille. Poliisilaulajain tulee pyrkimän ennakkoluulottomasti yllättämän kuulijansa sekä myönteisesti levittämän kuorolaulannan sanomaa uusille kuulijakunnille. 3 Statute on the ignoring of traditions. The Police Choir shall attempt to surprise its listeners with its originality and spread the word about choral singing to wider audiences.

Poliisi - Etusivu

Poliisi valvoo tehostetusti nuoria tulevina viikonloppuina. Poliisi valvoo jälleen tehostetusti nuorten päihteiden käyttöä tulevina viikonloppuina koko maassa. Valvonnalla pyritään myös ennalta estämään pahoinpitelyjä, ilkivaltaa ja vahingontekoja. Poliisin päivänä yli 20 tapahtumaa eri puolilla Suomea. Viime aikojen otsikoissa ihmisiä koskettaneen uutisen johdosta Poliisihallitukselle on tullut useita kyselyitä siitä, millä edellytyksillä rahankeräyksiä on mahdollista järjestää, miten .

Palkka ja palkkatiedot 2012

Tämän sivuston tarkoituksena on yksinkertaisesti vertailla ja selvittää eri alojen palkkoja ja keskipalkkoja! Katso mikä on esimerkiksi sairaanhoitajan palkka. Tai mitä vaikkapa ihan lääkärit tienaavat. Tästä sivustosta voi olla myös hyötyä kun olet suunnittelemassa mitä alat opiskelemaan tai vaikkapa kun olet menossa uuteen työpaikkaan! Mitä se tarkoittaa ja mitä siitä maksetaan? Mitä opettajat tienaavat, katso yläpuolelta! .

poliitco.com Only High Definition Movies

net für nur 39,95! Nur bei Smoozed.